Розкіш людського спілкування
Діти – наша радість, щастя й надія, наше майбутнє. Ще з народження дитина поступово опановує фонетичну систему рідної мови і на цьому шляху робить багато помилок: замінює, спотворює або пропускає звуки. Та часто буває так, що з певних причин дошкільник і в 5-6 років самостійно не може засвоїти вимову певних звуків. Як показує практика, такій дитині обов’язково потрібна допомога фахівця, адже це є першою сходинкою до проблем у навчанні читання і письма в школі (виникають, так звані, дислексія – порушення читання та дисграфія – порушення письма).
У зв’язку із збільшенням кількості дітей, які потребують логопедичної допомоги, у 2018 році було створено групу компенсуючого типу для дітей з мовленнєвими вадами в ДНЗ (ясла-садок) №6 «Золотий ключик». Логопедична група – це колективний вплив на дитину з боку учителя-логопеда, вихователів, психолога, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, медичної сестри. Головною метою корекційного впливу – формування у дітей правильного, чіткого, виразного мовлення з урахуванням лексичної та граматичної будови мовлення. Для занять з дітьми обладнано логопедичний кабінет. Заняття проводяться щодня в ігровій формі. В цій групі все налаштовано на розвиток мовлення, тому дитина навіть не помічає, що навчається.
На базі ДНЗ №6 «Золотий ключик», під керівництвом Людмили Циби, було проведено методичне об’єднання вчителів-логопедів, метою якого є удосконалення роботи та обміну досвідом. Вчитель-логопед Лілія Подлісецька провела заняття з елементами логоритміки «Повернення додому Колобка». Використовуючи особистісно-орієнтований підхід до кожної дитини, педагог допомагала дітям у розв’язанні важливих проблем, підтримувала гарний настрій, викликала позитивні емоції протягом усього заняття.