Електронні документи відтепер можна використовувати в службі зайнятості
Державна служба зайнятості не стоїть осторонь інновацій.
З 15 квітня стало можливим використання цифрових документів, які є в мобільному застосунку Дія під час реєстрації та відвідування центрів зайнятості.
Так, під час реєстрації на рівні з паперовими документами клієнти можуть використовувати їх електронні аналоги. На сьогодні вже реалізовано можливість пред’являти електронний варіант ID-паспорта, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Просто повідомте фахівця центру зайнятості про те, що ви використовуєте електронний варіант документів.
Як використовувати е-документи в застосунку Дія для реєстрації в службі, а також під час чергових відвідувань центру зайнятості, читайте в інфографіці.