Тальнівська міська територіальна громада
Тальнівська міська територіальна громада

ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВ "ПРОМІНЬ-АА" про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 31.08.2023 11:24
Кількість переглядів: 56

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ПРОМІНЬ-АА» (ТОВ «ПРОММЬ-
AAl, код ЄДРПОУ 00387393

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи -
підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні
переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно
повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання

Юридична адреса’. 20433. Черкаська область. Звенигородський район,

Тальнівська міська територіальна громада, с. Білашки. вул. Садова. 2
Фактична адреса: 20433. Черкаська обл.. Звенигородський район.

Тальнівська міська територіальна громада, селище Левада, вул. Самойлова. 35
Телефон: +38(096)5621430. адреса електронної пошти: promin-aa@ulg-.net
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної
особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи*.

Планована діяльність, її характеристика.

Планована діяльність ТОВ «ПРОМІНЬ-АА» передбачає розширення діяльності діючого підприємства за рахунок нового будівництва зерносховища по вул. Самойлова, 35 в с-щі Левада Звенигородського району Черкаської області, а саме: пункт приймання зерна з металевою платформою та завальною ямою, норійно-очисна вежа з циклонами, дві споруди силосів з конусним дном для зберігання відходів зерна, зерносушарка типу УіЗ- СШ-50М2Т, чотири споруди силосів з плоским дном для зберігання чистого зерна, дизельна електрогенераторна установка. Зберігання дизельного палива у трьох наземних резервуарах, кожен об’ємом по 10 м3.

Додаткова кількість працівників на нові потужності складає 3 особи.

Технічна альтернатива 1.

Зберігання дизельного палива у трьох наземних резервуарах, кожен об’ємом по 10 м3 та видача через одну паливно-роздавальну колонку, продуктивністю 60 л/хв. Річне використання палива становить - 150 м3. Дизельне паливо буде використовуватися для заправки автотранспорту та с/г техніки ТОВ «ПРОМІНЬ-АА».

Технічна альтернатива 2.

Заміна наземних резервуарів для зберігання палива на підземні. В зв’язку з тим, що виробничий майданчик, де встановлено резервуари, є вже діючим об’єктом, розміщення підземних резервуарів тягне за собою значно більші фінансові затрати та супроводжується значним об’ємом земляних робіт, тому альтернатива один є більш прийнятною і більш раціональною.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Розширення діяльності діючого підприємства за рахунок нового будівництва зерносховища по вул. Самойлова, 35 в с-щі Левада Звенигородського району Черкаської області планується на вільній території існуючого виробничого майданчика ТОВ «ПРОМІНЬ-АА». Земельна ділянка перебуває у оренді ТОВ «ПРОМІНЬ- АА». Кадастровий номер ділянки 7124080400:01:001:1244. Цільове призначення земельної ділянки - землі сільськогосподарського призначення, площею 14,49 га.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.

Розміщення об’єкта планової діяльності на інших територіях є недоцільним оскільки діяльність здійснюватиметься в межах існуючого виробничого майданчика, де наявні інженерні комунікації, будівлі та споруди з необхідною інфраструктурою для нормального функціонування, тому територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Соціально-економічний вплнв планованої діяльності

Позитивний соціально-економічний вплив планована діяльність матиме за рахунок залучення додаткової робочої сили на період будівництва та організації нових робочих місць при експлуатації, забезпечення економічного підґрунтя для захисту соціально-економічних інтересів корінного населення та за рахунок встановлення сучасного автоматизованого виробничого обладнання, з оснащенням його системою аспірації.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Планована діяльність передбачає будівництво нового зерносховища потужністю 50000 т, на території діючого підприємства, в межах земельної ділянки загальною площею 14,49 га, а саме:

  • пункт приймання зерна з металевою платформою та завальною ямою;
  • норійно-очисна вежа з циклонами, яка передбачає два етапи очистки;
  • дві споруди силосів з конусним дном для зберігання відходів зерна (місткість одного силосу 288 т);
  • зерносушарка типу У13-СШ-50М2Т, продуктивність 50 т/год;
  • чотири споруди силосів з плоским дном для зберігання чистого зерна (місткість одного силосу 5000 т);
  • дизельна електрогенераторна установка, потужністю 400 кВт.

Призначення зерносховища - це приймання зернових вантажів з автотранспорту, очищення, сушіння, зберігання в силосах та відвантаження на автотранспорт.

Зберігання дизельного палива у трьох наземних резервуарах, кожен об’ємом по 10 м3 та видача через одну паливно-роздавальну колонку, продуктивністю 60 л/хв. Річне використання палива становить - 150 м3. Дизельне паливо буде використовуватися для заправки автотранспорту та с/г техніки ТОВ «ПРОМІНЬ-АА».

Передбачається використання існуючого обладнання на території планованої діяльності:

  • обладнання для прийому, очистки, переробки, протруювання та зберігання зерна в кількості 10000 т/рік;
  • два приміщення для утримання свиней: приміщення №1 (утримується 140 шт.) та приміщення №2 (утримується 180 шт.). В кожному приміщенні встановлено транспортер відвантаження гною, потім гній відвозиться на ділянку тимчасового зберігання гною.
  • силосна яма в якій зберігається жмих та склад для зберігання сіна площею 1790 м2.
  • дві майстерні, де знаходиться: зварювальний автомат, газорізка, металообробне обладнання, акумуляторна дільниця та відбувається мийка двигунів.

Загальна кількість працівників - 18 осіб.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1

Екологічні, санітарно-епідеміологічні, протипожежні містобудівні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно діючих державних екологічних нормативних документів, будівельних, санітарних і протипожежних норм: Законодавства України, включаючи Земельний та Водний кодекси України, Кодекс України «Про надра», Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про управління відходами», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», норми НАПБ А.01.001-2014. Не допускати перевищення гранично допустимих концентрацій хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць, нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел згідно до наказу Мінприроди від 27.06.2006р.№ 309 та допустимих рівнів шуму відповідно до «Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови», затверджених наказом МОЗ України від 22.02.2019 р. за № 463, дотримуватись нормативного розміру СЗЗ, згідно "Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.1996 р. №173.

Обмеженнями впливу на рослинний і тваринний світ є законодавчі вимоги щодо збереження біорізноманіття об'єктів рослинного і тваринного світу; недопустимість погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин; запобігання небажаним змінам природних рослинних угруповань та негативному впливу на них господарської діяльності.

Основні обмеження, пов'язані із здійсненням діяльності, стосуються наступних соціальних питань: здоров'я населення та його безпеки, стурбованості людей можливим негативним впливом на навколишнє середовище, впливу на зони відпочинку, використання земель. щодо технічної альтернативи 2 Аналогічно до технічної альтернативи 1 щодо територіальної альтернативи 1

  • розмір санітарно-захисної зони;
  • протипожежні розриви між будівлями та спорудами. щодо територіальної альтернативи 2 Аналогічно до територіальної альтернативи 1
  1. Необхідна еісолого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1

Територія має існуюче планування, під’їзні дороги і шляхи, на виробничому майданчику передбачені заходи, на захист грунтів та підземних вод від випадкових розливів палива. Розміщення будівель та споруд на території товариства відповідає вимогам протипожежних, санітарних, технологічних та екологічних норм. щодо технічної альтернативи 2 Аналогічні технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1

Не розглядається , оскільки об’єкт є вже існуючим та планується продовження його експлуатації. щодо територіальної альтернативи 2 Не розглядається, так як є економічно не вигідною.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1

Можливі впливи планової діяпьності (при будівництві та експлуатації) об 'єкта на довкілля є:

  • геологічне середовище - можливо незначний, тимчасовий механічний вплив на ґрунти при проведенні земельних робіт;
  • повітряне середовище: під час будівництва: короткочасний незначний вплив за рахунок викидів забруднюючих речовин при роботі спеціалізованої техніки, здійснення зварювальних та фарбувальних робіт;під час експлуатаціпдопустимий вплив. Джерелами утворення забруднюючих речовин будуть: викиди при роботі зерносховища, випаровування при зливі та наливі з цистерн, дихальні клапани резервуарів з паливом, викиди від приміщення для утримання свиней, транспортерів відвантаження гною, ділянки тимчасового зберігання гною, викиди при зберіганні жмиху та сіна, викиди від роботи зварювального автомату, газорізки, металообробного обладнання, акумуляторної дільниці та мийки двигунів, викиди від дизельної електрогенераторної установки, обладнання для прийому, очистки, переробки, протруювання та зберігання зерна. Викиди забруднюючих речовин - у межах гранично-допустимих концентрацій.
  • водне середовище: на період будівництва та експлуатації: для питних та санітарно-гігієнічних потреб використовується вода з артезіанської свердловини, згідно Дозволу на спеціальне водокористування №289/ЧР/49д- 20 від 30.11.2020 р. Водовідведення здійснюється у вигрібну яму. Скидання стічних вод у водні об’єкти не передбачається. Потенційних джерел забруднення підземних та поверхневих вод від планової діяльності не передбачається.
  • грунт: під час будівництва: можливим джерелом забруднення може стати будівельне сміття та паливно- мастильні матеріали від роботи будівельних механізмів. З метою запобігання негативного впливу на ґрунт проектом передбачається оснащення площадки контейнерами для побутових і будівельних відходів і вивезенням їх на полігон побутових відходів згідно договору; при експлуатації: можливий вплив від розливу нафтопродуктів у випадку аварії.
  • рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: на період будівництва та експлуатації: вплив на рослинний світ носить компенсаційний характер, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, шляхи міграції тварин відсутні.
  • навколишнє соціальне середовище: підвищення зайнятості місцевого населення, збільшення відрахувань з прибутку у місцевий бюджет тощо.
  • навколишнє техногенне середовище - відсутній.
  • клімат та мікроклімат - відсутній.
  • утворення відходів: на період будівництва та експлуатації: утворюються відходи: промаслене ганчір’я, тверді побутові відходи, тара пластикова, металева, поліетиленова зіпсована, будівельні відходи, залишки від очищення фільтрів, огарки електродів. Утворені відходи передаватимуться спеціалізованим підприємствам відповідно до укладених договорів.
  • шум: на період будівництва та експлуатації: межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме и допустимих значень.
  • вплив на довкілля, здоров’я та умови проживання населення: в межах допустимих нормативних значень. Передбачені технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного та санітарно законодавства.

щодо технічної альтернативи 2 Не розглядається, так як є економічно не вигідною. щодо територіальної альтернативи 1

Ділянка для розширення діяльності діючого підприємства за рахунок нового будівництва зерносховища по вул. Самойлова, 35 в с-щі Левада Звенигородського району Черкаської області знаходиться на умовах оренди та погоджена з усіма зацікавленими організаціями, згідно діючого законодавства України. щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 1 є оптимального для розміщення об’єкта планової діяльності. Територіальна альтернатива 2 не приймається та не розглядається

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

Планована діяльність розширення діяльності діючого підприємства за рахунок нового будівництва

зерносховища по вул. Самшитова, 35 в с-щі Левада Звенигородського району Черкаської області належить до другої категорії видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, а саме пункт 14 частини 3 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»: «розширення та зміни, включаю™ перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у абзаці 2 пункту 4 частини 3 статті 3 «поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше».

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Транскордонний вплив відсутній.

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року. Подання запитів щодо надання інформації про величини фонових концентрацій забруднювальних речовин та надання інформації про багаторічні кліматичні характеристики у місці здійснення планованої діяльності.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, громадські слухання, передбачені статтею 7 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. У цей період оцінка впливу на довкілля планованої діяльності, що провадитиметься на територіях територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), не здійснюється, строки розгляду поданої документації зупиняються, висновки з оцінки впливу на довкілля щодо такої планованої діяльності не видаються. За необхідності суб’єкт господарювання з власної ініціативи має право ініціювати проведення оцінки впливу на довкілля планованої діяльності на територіях територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій, але за умови, що на території такої територіальної громади здійснюють свої повноваження органи державної влади України та існує можливість забезпечити проведення оцінки впливу на довкілля відповідно до вимог цього Закону.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає

включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаиіонарними джерелами,

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Управлінням екології та природних ресурсів Черкаської обласної дерзісавної адміністрації.

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Управління екології та природних ресурсів Черкаської обласної державної адміністрації. Поштова адреса: 18008 м. Черкаси, вул. Вернигори. 17. тел. (0472163-36-55. e-mail: 38715482@ck.gov.ua.

Контактна особа: Т.в.о. начальника Управління екології та природних ресурсів Черкаської ОДА - Довга Людмила Володимирівна

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора