A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тальнівська міська територіальна громада
Тальнівська міська територіальна громада

Щоденним і незмінним пріоритетом у роботі Тальнівської міської ради залишається забезпечення ЗСУ

Дата: 04.03.2024 17:37
Кількість переглядів: 38

На минулому тижні під головуванням міського голови Василя Сідька відбулося засідання Ради Оборони ТальнівськоїФото без опису міської територіальної громади. Ключовими питаннями були підтримка наших захисників, з урахуванням сучасних загроз та викликів, з якими стикаються наші Збройні сили. Були розглянуті офіційні звернення від командирів військових частин.

Присутні підтримали рішення про закупівлю та передачу необхідного обладнання для військових, а саме:

📍квадрокоптер DJI Mavic 3 PRO – 2 шт;

📍антена Alintech DUO 2 – 2 шт;

📍захисний анти-FPV «купол», STR 50- 1LP –1 шт;

📍підсилювач сигналу мультичастотний «Окопний», та

📍секторальний та купольної дії ВМХ 160-4 МSD – 1 шт;

📍зенітний пошуковий прожектор Bandera Flashlight BFL 280.IX з блоком багатоканального швидкого зарядження BanderaPower 225S;

📍електронний планшет Blackview Active 8 6/128 Global LTE – 2 шт;

📍лазерна указка Laser B 018 50 000mW.

Під час засідання Ради Оборони, одним з ключових аспектів обговорення закупівлі обладнання є вибір саме тих технічних засобів, які найбільш ефективно відповідатимуть потребам Збройних сил та сприятимуть досягненню їх стратегічних цілей. Це означає, що в процесі прийняття рішень враховують такі фактори, як технічні характеристики обладнання, його сумісність з існуючими системами, можливості модернізації, а також вартість.

Обговорення та вибір постачальників обладнання ґрунтується на їхній репутації, досвіді у виготовлені та продажу технічних засобів. Стартова ціна формується на основі трьох цінових пропозицій.

Усі закупівлі відповідного обладнання для захисників відбуваються відповідно до тендерних процедур через систему «Прозорро» з подальшою передачею до військових частин.

СЛАВА УКРАЇНІ !!!🇺🇦



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора