Тісна співпраця закладів дошкільної освіти та початкової школи – запорука успішного впровадження Нової української школи
«Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень», — так В.О.Сухомлинський представляв спадкоємність між дошкільним і шкільним навчанням.
Саме зараз, коли впроваджуються всі засади Нової української школи, час приділити максимум уваги послідовності в умовах безперервної освіти. Усе це можливе за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти.
Розуміючи актуальність проблеми, педагоги ЗДО №6 «Золотий ключик» та НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-гімназія» постійно працюють над завданнями, які сприяють якісному переходу дитини з однієї сходинки освіти на іншу.
Щоб школа для випускників дошкільного закладу не була несподіванкою, 13 травня вихователі Красилівська О.В. та Козаренко О.В. разом з вихованцями старшої групи відвідали НВК. Почалася подорож з холу школи, де малят гостинно зустріли директор Нерубайський В.А, заступник директора Васільєва Л.В. та майбутня перша вчителька Костенко Л.С.. Людмила Сергіївна підготувала для дошкільнят цікаву квест-гру, а допомогли її провести працівники школи: бібліотекар Мельниченко Л.А., вчитель музики Мамієнко О.М., кухар Чубань Т.А., вчитель фізкультури Балинець С.В.. Малята гарно справилися із завданнями від Фіксіків, за що отримали літери із закодованого слова. В кінці захоплюючої подорожі діти виклали з літер закодоване слово «Школярики». В нагороду діти отримали солодощі.
Подорож пройшла на високому рівні позитиву і співдружності. Діти і педагоги в захваті.
Для більшого знайомства з своїми майбутніми школярами вчитель Л.С.Костенко 15 травня завітала до дошкільного закладу на брейн-ринг «Що? Де? Коли?», який підготували та провели вихователі Козаренко О.В., Красилівська О.В. та вчитель-логопед Подлісецька Л.В. Малята показали своїй майбутній вчительці, що вміють не тільки гратися, а й читати, рахувати, розв’язувати задачі. А головне - мають бажання навчатися в школі.
Дякуємо всім за співпрацю!