Тальнівська міська територіальна громада
Тальнівська міська територіальна громада

До уваги випускників шкіл – осіб з інвалідністю, які закінчують навчання у 2021 році чи закінчили у минулих роках!

Дата: 14.05.2021 16:42
Кількість переглядів: 242

До уваги випускників шкіл – осіб з інвалідністю,

які закінчують навчання у 2021 році чи закінчили у минулих роках!

 

Особи з інвалідністю мають можливість отримати фінансову допомогу на навчання у закладах освіти за рахунок коштів Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (пам’ятка для зацікавлених осіб наведена нижче).

__________________________________________________________

П А М’ Я Т К А

отримувачу - заявнику (фізичній особі), якому може бути надана фінансова допомога на безповоротній основі на оплату вартості навчання чи перекваліфікації  за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів відповідно до Інструкції з надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 06.09.2010  № 270

 
 

1. Заявник - фізична особа за реєстрацією місця проживання звертається із заявою до відділення Фонду для здійснення видатків на навчання.  

2. До заяви заявник - фізична особа надає такі документи:

а) копію паспорта (1, 2, 11 сторінки), а також, за потреби, копію паспорта законного представника особи з інвалідністю, документа, що підтверджує його повноваження;

б) копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі якщо заявник - фізична особа є внутрішньо переміщеною особою);

в) копію свідоцтва про народження дитини з інвалідністю, копію паспорта законного представника дитини з інвалідністю, документа, що підтверджує його повноваження;

г) копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або паспорта з позначкою щодо наявності права здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера;

д) копію довідки МСЕК про встановлення інвалідності (для дитини з інвалідністю - висновок ЛКК);

е) копію індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю (дитини з інвалідністю) із чітким визначенням необхідності  професійної реабілітації чи професійного навчання;

є) інші документи, передбачені підпунктом 4.8.5 пункту 4.8 Інструкції (якщо заявник звертається вперше):

- копію документа державного зразка про освіту (повну загальну середню освіту, базову загальну освіту);

- копію сертифіката Українського центру оцінювання якості освіти (за наявності);

- повідомлення навчального закладу, що підтверджує його готовність надати освітні послуги особі з інвалідністю;

ж) документи, що підтверджують приналежність особи з інвалідністю до числа осіб:

  • які вже навчаються за рахунок коштів Фонду, за умови одержання ними успішних результатів чергової екзаменаційної сесії;
  • які самостійно або їх родини (у тому числі на них) отримують або отримували упродовж 12 останніх місяців державну допомогу з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сімї відповідно до Законів України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сімям""Про державну допомогу сімям з дітьми";
  • у яких: обоє батьків є особами з інвалідністю; одинока матір з числа осіб з інвалідністю; один з батьків - особа з інвалідністю, а інший помер; батько - особа з інвалідністю, який виховує дитину без матері;

з) документ, що підтверджує вартість надання освітніх послуг за навчальний рік посеместрово;

і) копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі, якщо заявник - фізична особа є внутрішньо переміщеною особою) згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2015 року № 636).

3. Датою звернення за наданням фінансової допомоги на безповоротній основі вважається дата прийому заяви та усіх інших необхідних документів. 

4. Відділення Фонду при прийнятті заяви перевіряє наявність усіх необхідних документів та видає у день її прийняття заявнику відривний корінець заяви із зазначенням дати реєстрації. Якщо до заяви не додано всі необхідні документи, то відділення Фонду у відривному корінці (у день реєстрації заяви) визначає перелік документів, які необхідно додати.

5. Заявник має подати до відділення Фонду ненадані документи згідно з переліком, зазначеним у відривному корінці, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дати реєстрації заяви.

6. У разі неподання заявником у зазначений термін відповідних документів відділення Фонду залишає вже подані документи без розгляду, про що повідомляє заявника письмово. Залишення без розгляду документів, що подавалися з метою отримання коштів Фонду, не перешкоджає заявнику повторно звернутися до відділення Фонду.

7. Оригінали документів предявляються під час подання заяви.

8. Подання заявником недостовірних документів або інформації є підставою для відмови у наданні фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок коштів Фонду.

9. Відділення Фонду протягом 20 робочих днів з дати звернення перевіряє подані заявником документи на відповідність вимогам Інструкції та чинному законодавству.

10. Рішення про надання фінансової допомоги на оплату вартості навчання та перекваліфікації шляхом відшкодування витрат приймається Комісією відділення Фонду за наявності документів, зазначених у цьому пункті, а в разі їх відсутності, якщо заявник - фізична особа є зареєстрованою (взятою на облік) внутрішньо переміщеною особою, - на підставі інформації Централізованого банку даних з проблем інвалідності та індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю.

У вартість навчання інваліда включається відшкодування витрат за його проживання у гуртожитку, що належить до того навчального закладу, в якому оплачується таке навчання, і якщо воно проводиться не за місцем постійного проживання особи з інвалідністю.

11. Для підтвердження можливості надання освітніх послуг за вибраною заявником - фізичною особою спеціальністю відділення Фонду може звертатися (шляхом надсилання листів) до навчального закладу з метою з`ясування наявності відповідної ліцензії такого закладу.

12. Після прийняття рішення про надання фінансової допомоги на оплату вартості навчання та перекваліфікації шляхом відшкодування витрат протягом 10 робочих днів укладається договір про відшкодування витрат на навчання та перекваліфікацію.

13. Договір про відшкодування витрат на навчання та перекваліфікацію укладається між надавачем освітніх послуг, платником (відділенням Фонду) та одержувачем послуг (студентом, учнем).

14. Особа з інвалідністю надсилає на адресу відділення Фонду відповідний підписаний примірник договору не пізніше десяти днів з дня його отримання. У разі порушення  особою з інвалідністю вказаного строку без поважних причин відділення Фонду має право скасувати рішення про надання фінансової допомоги. Якщо вказаний строк порушено особою з інвалідністю з поважних причин, відділення Фонду продовжує вказаний строк, але не більше ніж на двадцять днів.

15. Відділення Фонду відшкодовує навчальному закладу витрати з навчання особи з інвалідністю в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом на відповідний бюджетний рік, у міру надходження коштів з Державного бюджету України шляхом посеместрового переказу коштів на рахунок навчального закладу в безготівковій формі за умови відсутності у    особи з інвалідністю незадовільних оцінок за результатами екзаменаційної сесії за попередній семестр.

16. У разі недостатніх бюджетних асигнувань відділення Фонду може прийняти рішення про надання фінансової допомоги на оплату вартості навчання та перекваліфікації частково, при цьому перерахування навчальному закладу коштів відділенням Фонду здійснюється після підтвердження особою з інвалідністю (учнем/студентом) сплати решти коштів за рахунок інших джерел.

17. У разі отримання особою з інвалідністю незадовільних оцінок за результатами екзаменаційної сесії без поважних причин відповідне відділення Фонду згідно з умовами договору припиняє виділення коштів у зв'язку з неналежним виконанням інвалідом своїх обов'язків щодо навчання.

У разі наявності в особи з інвалідністю поважних причин, що вплинули на результати екзаменаційної сесії за попередній семестр щодо отримання незадовільних оцінок, відділення Фонду має право продовжити виділення коштів на один семестр. Якщо особа з інвалідністю протягом семестру або екзаменаційної сесії пересклала предмети, за якими отримала незадовільні оцінки, оплата вартості навчання та перекваліфікації продовжується відповідно до умов договору, а в іншому випадку - припиняється.

18. Фінансова допомога надається один раз для здобуття особою з інвалідністю одного освітньо-кваліфікаційного рівня в межах одного освітнього рівня (професійно-технічна освіта, базова вища освіта та повна вища освіта) або для перекваліфікації.

Отримання особою з інвалідністю за результатами навчання в межах одного освітньо-кваліфікаційного рівня диплома з середньою оцінкою не менше „4” та наявність рекомендації навчального закладу щодо його подальшого навчання може бути підставою для прийняття відділенням Фонду рішення про продовження виділення коштів на його навчання для здобуття ним освіти наступного освітнього рівня.

19. Переваги надаються навчальним закладам, в яких створені належні умови для навчання особи з інвалідністю (безперешкодне архітектурне середовище, залучення сурдоперекладачів, запровадження системи супроводу тощо) та навчальна база розташована на території відповідного регіону.

З питань  заповнення заяви про надання фінансової допомоги на оплату вартості навчання та отримання консультацій просимо звертатися за телефонами:  (0472) 54-21-27, (0472) 33-21-20, 096-754-32-53. 

Адреса  обласного відділення Фонду:

18000,  м. Черкаси,  вул. Благовісна, 269/105.

Електронна адреса: chvfczi@ukr.net.

Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора