Центр зайнятості інформує: Що вивчати у 2022 році: топ перспективних цифрових навичок
Опанування нових компетенцій або монетизація вже набутих – це те, що допомагає отримувати нові можливості для професійного розвитку. Розповімо про найбільш прибуткові й актуальні навички.
1.Розробка блокчейн
Попри те, що технологія блокчейн з’явилася нещодавно, вона швидко перетворилася на багатомільярдну індустрію. У міру того, як світ продовжує шукати нові способи використання блокчейну, у 2022 році та надалі буде створено багато робочих місць для людей із навичками роботи з блокчейном.
Блокчейн є потужною криптографічною технологією, що дозволяє не тільки купувати, продавати і інвестувати криптовалюту, але і використовувати цю технологію в багатьох інших галузях бізнесу. Вона заснована на відкритій базі даних, надійно зашифрованою і підтвердженою всіма учасниками мережі.
2.Веб-розробка
Навички веб-розробки потрібні в усіх галузях, що дає можливість для такого широкого кола професій, як: фронтенд-розробники, бекенд-розробники, фулстек-розробники, спеціалісти з кібербезпеки тощо.
Однією з ніш, на яку варто звернути увагу, є програмування low-code, коли розробники можуть створювати багатофункціональні веб-сайти з невеликою кількістю необробленого коду чи взагалі без нього. Це дозволяє легко та швидко розробляти професійні вебсайти, навіть нетехнічним фахівцям.
3.Хмарні обчислення
Cloud computing – це нова та перспективна галузь, яка обіцяє суттєво змінити те, як люди працюють у мережі. Хмарні обчислення дозволяють організаціям будь-якого розміру використовувати віддалені сервери та центри обробки даних замість того, щоб встановлювати та підтримувати власну фізичну ІТ-архітектуру.
Оскільки все більша кількість організацій прагнуть модернізувати свої робочі процеси, ми можемо сподіватися на впевнене та швидке впровадження cloud computing технологій у всьому світі. А разом із цим зростатиме попит на фахівців із хмарних обчислень.
4.Контент-маркетинг
Доки нові бренди продовжують з’являтися, а старі намагаються зберегти або збільшити частку ринку, контент-маркетинг залишатиметься актуальним скілом.
Попри те, що на ринку контенту сьогодні спостерігається високий рівень конкуренції, за таких високих темпів зростання, як і раніше, буде місце для нових учасників – контент-менеджерів, контент-маркетологів, контент-стратегів, авторів контенту, спеціалістів із пошукової оптимізації.
5.Big Data
Big Data – це наука про збір і обробку величезних обсягів даних для отримання корисної інформації, яка покращує процес прийняття рішень як у бізнесі, так і в інших сферах. Більш точне прийняття рішень може заощадити гроші та час, і це пояснює, чому аналітики даних мають такий високий попит.
Згідно з Всесвітньою ініціативою з науки про дані, у 2022 році суттєво зросте дохід аналітиків даних, інженерів даних, архітекторів даних та інших фахівців галузі Big Data, що робить цей напрямок прибутковим для всіх, хто шукає нову кар’єру.
6.Штучний інтелект і машинне навчання
В епоху безпрецедентних технологічних проривів далеко не всі інновації обіцяють стільки ж, скільки штучний інтелект і машинне навчання. З їхньою допомогою з’являються такі технології, як безпілотні автомобілі, програмне забезпечення для розпізнавання осіб, хірургічні роботи, а також широкий спектр додатків для бізнесу, охорони здоров’я, навколишнього середовища тощо.
Згідно з прогнозами, глобальний ринок штучного інтелекту та машинного навчання в найближчі кілька років стрімко зросте, а попит на фахівців, ймовірно, вже незабаром перевищить пропозицію.
7.Дизайн UX/UI
Досвід користувача (UX) та інтерфейс користувача (UI) – це нові галузі веб-розробки, які спрямовані на те, щоб користувачі могли отримати максимальну користь з відвідування вебсайту.
Організації у всьому світі шукають дизайнерів UX/UI для розробки та реалізації зручних для користувача інтерфейсів і продуктів, які стимулюватимуть попит на їхні товари та послуги. І у 2022 році браку вакансій і робочих місць для цих фахівців на ринку праці точно не буде.
8.Відеомаркетинг
Здається, що головними конкурентами Google є інші пошукові системи, але це не так. Виявляється, YouTube, з більш ніж 2 мільярдами зареєстрованих користувачів на місяць, згідно з даними Search Engine Journal, є другою за величиною пошуковою системою у світі.
У 2022 році відео буде основним джерелом веб-контенту – цей формат становить 85% всього веб-трафіку. Крім того, 86% підприємств по всьому світу використовують відео, як маркетинговий інструмент. Все це свідчить про те, що відеомаркетинг є дуже перспективною галуззю, яка відкриває безліч можливостей для спеціалістів із відповідними навичками.
9.Інтернет речей
Інтернет речей (IoT) – це міст, який пов’язує цифрові пристрої та дозволяє їм обмінюватися даними через глобальну мережу. Раніше інтернет здебільшого використовувався на комп’ютерах, але сьогодні ви можете під’єднатися до годинників, холодильників, автомобілів тощо.
Це може мати широкий спектр застосувань у різних галузях: охорона здоров’я, сільське господарство, транспорт, виробництво споживчих товарів.
І у 2022 році та надалі буде створюватися багато робочих місць у сфері IоT.