До уваги власників житлових приміщень, які тимчасово розмістили внутрішньо переміщених осіб!
Наголошуємо, що відповідно до пункту 4 Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 р. № 333, власник жилого приміщення зобов’язаний не пізніше наступного дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб подати заяву до виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради за місцем розташування жилого приміщення (для жителів Тальнівської міської територіальної громади - до відділу Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Тальнівської міської ради (у сільській місцевості - до працівників віддалених робочих місць відділу Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Тальнівської міської ради)), у якій зазначається прізвище, ім’я та по батькові кожної з розміщених осіб та до якої додаються копії документів, що посвідчують їх особу, а в день припинення розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміни їх кількості - подати заяву з інформацією про зміну переліку осіб, розміщених у жилому приміщенні. На підставі зазначених заяв відділ Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Тальнівської міської ради вносить зміни до реєстру жилих приміщень, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб у відповідній адміністративно-територіальній одиниці.
Відповідно до пункту 5 цього ж Порядку для отримання компенсації власник жилого приміщення не пізніше п'яти днів з дня закінчення звітного місяця подає до виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради за місцем розташування жилого приміщення (у Тальнівській міській територіальній громаді – до відділу Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Тальнівської міської ради (у сільській місцевості - до працівників віддалених робочих місць відділу Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Тальнівської міської ради)) заяву за встановленою формою (додається).
Заява подається в паперовій формі або засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги” із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів з використанням кваліфікованого електронного підпису.
З дня, що настає за днем отримання такої заяви, заява розглядається відділом Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Тальнівської міської ради протягом п'яти робочих днів з дня її отримання. Протягом строку розгляду заяви уповноважені особи відділу Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Тальнівської міської ради проводять перевірку наведених у заяві власником жилого приміщення відомостей, а також перевіряють дані про відсутність або наявність у заяві інформації про осіб, які отримують щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
За результатами перевірки відділом Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого комітету Тальнівської міської ради визначається обсяг компенсації витрат власника жилого приміщення, що пов'язані з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб, та відповідна заява встановленою формою подається до обласної військової адміністрації до 10-го числа місяця, що настає за звітним.
Обласні військові адміністрації протягом двох робочих днів після отримання заяв від виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад надсилають узагальнену інформацію за встановленою формою до Мінрегіону для опрацювання питання виділення фінансування із зазначенням пропозиції щодо виділення коштів.