ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Тальнівської міської ради за І півріччя 2024 року
За І півріччя 2024 року до виконавчого комітету Тальнівської міської ради надійшло 269 звернень громадян.
Відповідно до класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 із змінами:
-
з питань аграрної політики і земельних відносин – 8 звернень;
-
з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища, інфраструктури, комунальної власності і містобудування – 57 звернень;
-
з питань соціального захисту населення та охорони здоров’я – 23 звернення;
-
з питань служби у справах дітей – 34 звернення;
-
з питань освіти, молоді та спорту – 21 звернення;
-
з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами – 41 звернення;
-
з інших питань – 85 звернень (культура, містобудування, надання адміністративних послуг, загальний відділ).
Через Черкаський обласний контактний центр – 18, Черкаську обласну державну адміністрацію – 17, Звенигородську районну державну адміністрацію – 3, інші – 7.
Особлива увага приділяється організації особистих виїзних прийомів громадяндо населених пунктів громади міським головою,секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету та старостами.
Впродовж І півріччя 2024 рокупід час виїзних прийомів надійшло 23 звернення від жителів Тальнівської міської територіальної громади. Загалом порушувались питання житлово-комунального господарства (ремонт та утримання доріг, автобусних зупинок), соціального захисту, охорони здоров’я та інші.
При розгляді звернень громадян у виконавчому комітеті Тальнівської міської ради приділяється особлива увага зверненням ветеранів війни і праці, учасників АТО/ООС, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, внутрішньо переміщених осіб – тобто звернень громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Продовжується практика інформування широких верств населення через засоби масової інформації, розміщення на спеціальних стендах міської ради, офіційному веб-сайті громади у рубриці «Звернення громадян», узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Тальнівської міської ради.