Тальнівська міська територіальна громада
Тальнівська міська територіальна громада

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Тальнівської міської ради за І півріччя 2024 року

Дата: 30.07.2024 11:54
Кількість переглядів: 74

 За І півріччя 2024 року до виконавчого комітету Тальнівської міської ради надійшло 269 звернень громадян.

Відповідно до класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008  №858  із змінами:

  1. з питань аграрної політики і земельних відносин – 8 звернень;

  2. з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природного середовища, інфраструктури, комунальної власності і містобудування – 57 звернень;

  3. з питань соціального захисту населення та охорони здоров’я – 23 звернення;

  4. з питань служби у справах дітей – 34 звернення;

  5. з питань освіти, молоді та спорту – 21 звернення;

  6. з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами – 41 звернення;

  7.  з інших питань – 85 звернень (культура, містобудування, надання адміністративних послуг, загальний відділ).

Через Черкаський обласний контактний центр – 18, Черкаську обласну державну адміністрацію – 17, Звенигородську районну державну  адміністрацію – 3, інші – 7.

Особлива увага приділяється організації особистих виїзних прийомів громадяндо населених пунктів громади міським головоюекретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету та старостами.

Впродовж І півріччя 2024 рокупід час виїзних прийомів надійшло 23 звернення від жителів Тальнівської міської територіальної громади. Загалом порушувались  питання житлово-комунального господарства (ремонт та утримання доріг, автобусних зупинок), соціального захисту, охорони здоров’я та інші.

При розгляді звернень громадян у виконавчому комітеті Тальнівської міської ради приділяється особлива увага зверненням ветеранів війни і праці, учасників АТО/ООС, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, внутрішньо переміщених осіб тобто звернень громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Продовжується  практика інформування широких верств населення через  засоби масової інформації, розміщення на спеціальних стендах міської ради, офіційному веб-сайті громади у рубриці «Звернення громадян», узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Тальнівської  міської ради.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора