Тренінг «Ефективна комунікація психолога в умовах війни» відбувся за ініціативи Координаційний центр КМУ / Mental Health UA та за підтримки міжнародної неурядової гуманітарної організації IsraAID Ukraine.
Дата: 09.10.2024 14:37
Кількість переглядів: 115
Через війну тисячі українці втратили не тільки рідних і дім, а й роботу. Вимушений переїзд через тимчасову окупацію,
знищені разом з підприємствами міста – на новому місці іноді життя доводиться будувати з нуля. І працевлаштовуватися теж.

Резюме, вакансії, співбесіди – шлях у пошуку роботи у кожного свій. Але в умовах постійного стресу та перенапруження людині не завжди вдається подолати психологічні бар’єри та повернутися на ринок праці.
Як у такому випадку допомогти клієнту та запобігти власному емоційному вигоранню? Відповіді на ці та інші питання під час дводенного тренінгу отримали фахівці Державна служба зайнятості, які щодня комунікують з безробітними та шукачами роботи. Зокрема:



Тренінг «Ефективна комунікація психолога в умовах війни» відбувся за ініціативи Координаційний центр КМУ / Mental Health UA та за підтримки міжнародної неурядової гуманітарної організації IsraAID Ukraine.
Під час заходу, до якого долучилися 25 фахівців з кожного регіону України, тренерами виступили:



Учасники заходу опанували практики ефективного реагування в складних комунікативних ситуаціях, ознайомились з характеристиками ненасильницького спілкування, розширили розуміння моделей взаємодії як інструменту для практичної роботи з різними цільовими групами населення.
Також кілька сесій було присвячено розвитку стресостійкості: як психологів, яким часом доводиться спілкуватися в агресивному середовищі, так і клієнтів, у роботі з якими першим кроком має бути ресурсування.
Незабаром планується проведення аналогічного тренінгу для ще однієї групи фахівців Державної служби зайнятості.