ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Тальнівської міської ради за 2024 рік
За 2024 рік до виконавчого комітету Тальнівської міської ради надійшло 828 звернень громадян, з них - 65 колективних.
Відповідно до класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 із змінами:
- з питань аграрної політики і земельних відносин - 22 звернення;
- з питань транспорту та зв’язку - 1 звернення;
- з питань фінансової, податкової, митної політики - 2 звернення;
- з питань соціального захисту - 38 звернень;
- з питань охорони здоров’я - 15 звернень;
- з питань комунального господарства - 161 звернення;
- з питань сімейної та тендерної політики, захисту прав дітей - 60 звернень;
- з питань освіти, наукової, науково-технічної інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 40 звернень;
з інших питань - 489 звернень (цивільний захист, культура,
містобудування, надання адміністративних послуг, загальний відділ).
Через Черкаський обласний контактний центр - 35 звернень , Черкаську обласну державну адміністрацію - 62, Звенигородську районну державну адміністрацію - 17, громадські спілки - 5.
Особлива увага приділяється організації особистих виїзних прийомів громадян до населених пунктів громади міським головою,секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету та старостами.
Впродовж 2024 року під час виїзних прийомів надійшло 51 звернення від жителів Тальнівської міської територіальної громади. Загалом порушувались питання житлово-комунального господарства (ремонт та утримання доріг, автобусних зупинок), соціального захисту, охорони здоров’я та інші.
При розгляді звернень громадян у виконавчому комітеті Тальнівської міської ради приділяється особлива увага зверненням ветеранів війни і праці, учасників АТО/ООС, осіб з інвалідністю, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, внутрішньо переміщених осіб - тобто звернень громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Продовжується практика інформування населення через засоби масової інформації, розміщення на спеціальних стендах міської ради, офіційному веб- сайті громади у рубриці «Звернення громадян», узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Тальнівської міської ради, на яких жителям громади доводиться інформація про графіки особистого прийому громадян, нормативно-правові акти щодо реалізації права громадян на звернення, форма та зразок звернення.