Якщо огляд дитини у стоматолога перетворити на гру – потрібний результат буде досягнутий швидше, а сам процес – ефективнішим.
Дата: 25.02.2025 10:48
Кількість переглядів: 33
Про що це? Насправді, не про винахідливого лікаря чи інноваційну клініку. Це про людиноорієнтований дизайн –
продуманий сервіс, сфокусований на потребах клієнта/користувача/пацієнта, який поєднує емпатію та креативність і має доведену ефективність.

«Дизайн» у цьому випадку – це не про красоту та естетику, а про проєктування. Адже кожна послуга кимось була спроєктована, хоча й не завжди усвідомлено. Створюючи сервіси, треба починати з проблем, а не рішень. І завжди пам’ятати, що люди, для яких ми їх створюємо, дуже не схожі на нас. До того ж контекст зумовлює потреби – і послугу необхідно у життя користувача грамотно «вписати».



Відповіді зокрема на такі питання шукали учасники секції «Людиноорієнтований дизайн» під час Форуму ментального здоров’я «Стійкість людини – стійкість системи», що відбувся в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я Ти як? – ініціативи першої леді Олена Зеленська.






Більше про кожен з етапів і перепони, які можуть траплятися на шляху до клієнтоцентричності, – у повному відео
секції під час Форуму ментального здоров’я.


