Дискусія про нову роль бізнесу – не лише як рушія економіки, а й як творця сенсів і носія культурних кодів, що резонують із суспільством.
Дата: 27.05.2025 11:36
Кількість переглядів: 17
Дискусія про нову роль бізнесу – не лише як рушія економіки, а й як творця сенсів і носія культурних кодів, що
резонують із суспільством.
Переосмислення брендами підходів до сервісу, враховуючи травматизацію суспільства.
Зміна тональності комунікації та побудова нової моделі відносин – більш людяної, гнучкої та відкритої.
Цьогоріч захід пройшов під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», зібрав понад 1000 учасників та більш ніж 80 спікерів.
«Ментальне здоров’я – це не розкіш, це нова культурна норма. Бізнес не має ставати психотерапевтом. Але він може створити культуру піклування. Ми маємо формувати навички турботи про себе, допомагати команді підтримувати себе. У всіх нас є досвід війни, але навіть у межах однієї сім’ї він може бути зовсім різним. Ми не знаємо, з яким досвідом стоїть людина перед нами – на касі, у черзі, у сервісному центрі», – зазначила Оксана Збітнєва.
Як наголосила керівниця Координаційного центру, Всеукраїнська програма ментального здоров’я Ти як?к? – ініціатива першої леді Олена Зеленська – використовує всі види комунікацій та постійно оновлює інформаційні хвилі кампанії. Зокрема остання була запущена до Місяця обізнаності про ментальне здоров’я, який в Україні та світі проходить у травні, та присвячена темі сенсів як внутрішніх опор у складні часи.
Сенси – теплі та підтримуючі послання – були розроблені разом із психологинею Світлана Ройз та зібрані у «СенсоТеку. Ти як?». А тому, як ними користуватися, був присвячений окремий День спільнодії – ще один унікальний формат комунікації та взаємодії, створений в межах «Ти як?». Такі просвітницькі заходи зосереджуються на певній тематиці та відбуваються двічі на місяць, одночасно в усіх регіонах України. Торік у Днях спільнодії взяли участь 220 000 українців.
« повернутися